Щомісяця Житомирський маслозавод відвідує велика кількість екскурсантів та гостей. У квітні відбулося 130 екскурсій, а це майже 4 тисячі відвідувачів. У травні — 169, на яких побувало майже 5 тисяч екскурсантів. А в червні — 142 екскурсії із 4 тисячами охочих побувати на підприємстві.
21 червня 2018 року з технологічним процесом виробництва морозива на ПАТ «Житомирський маслозавод» ознайомилася група провідних спеціалістів Центральних органів влади, Мінагрополітики України, Держпродспоживслужби України, ДП УкрНДНЦ, ДП «Укрметртестстандарт», наукових установ (ІПР НААН, ДП «Науковий центр превентивної токсикології, харчової та хімічної безпеки імені академіка Л. І. Медведя МОЗ України», НДІ «Украгропромпродуктивність» при Мінагрополітики України), ГО «Українська аграрна конфедерація», ЗМІ, АУВМ і ЗП.
На заході спеціалістами компанії «Рудь» було презентовано матеріали на тему: «Досвід впровадження стандартів харчової безпеки на ПАТ „ Житомирський маслозавод ”». Під час презентації було окреслено актуальне практичне питання: «Роль стандартів при виході підприємства на зовнішні ринки».
Президент Асоціації українських виробників «Морозиво і заморожені продукти» Ігор Ілліч Бартковський нагородив ПАТ «Житомирський маслозавод» дипломом за розвиток і вдосконалення технологічних процесів виробництва, направлених на дотримання міжнародних стандартів щодо підвищення безпечності та якості харчових продуктів.
Начальник Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області Олександр Олександрович Шпита вручив Петру Володимировичу Рудю подяку за втілення технологій виробництва органічної продукції та багатолітнє дотримання українських і міжнародних стандартів якості у виробництві молочних продуктів.
На зустрічі обговорювалися питання ефективної співпраці, необхідність стандартів при виході підприємства на зовнішні ринки: відповідати їм важливо для кожної компанії, яка вступає у світове торгове співтовариство.
Зовнішньоекономічна діяльність складніша за діяльність на внутрішньому ринку, оскільки необхідно враховувати національні, релігійні, культурні, етнічні особливості та специфіку країн, на ринки яких планує вийти компанія. На зарубіжних ринках вона стикається з цілою низкою чинників, які є більш численними й складними у своїй залежності один від одного, ніж на внутрішньому ринку.
Компанії, які вирішили підкорити міжнародний ринок, повинні розуміти, що така діяльність вимагає численних інвестицій, сил і ресурсів: як організаційних, так і кадрових, фінансових, комерційних. Крім того, жодна компанія не може розпочати зовнішньоекономічну діяльність без досягнення необхідного мінімального рівня розвитку системи управління, виробництва, системи менеджменту якості продукту. Для цього компанія повинна оцінити свою готовність вийти на зарубіжні ринки та адаптувати свою продукцію до міжнародних вимог і стандартів, дослідити й визначити доступність закордонного ринку, встановити можливі фактори своєї конкурентоспроможності на міжнародному ринку, проаналізувати основні ризики безпеки зовнішньоекономічного співробітництва із зарубіжними контрагентами.