Укр
Телефон гарячої лінії
0 800 50 17 72
interview_1920х512_02_5f5b46f754d52.jpg

Петро Рудь: про любов до морозива та діяльність компанії

12.09.2020
Назад

Голова правління АТ «Житомирський маслозавод» Петро Рудь — талановитий підприємець та активний благодійник, прізвище якого давно стало символом Житомира.

Про свою найбільшу мрію дитинства, любов до морозива, принципи виховання дітей та секрети успіху компанії «Рудь» Петро Володимирович розповів у цьому інтерв’ю.

— Петре Володимировичу, Ви з Романівського району. Розкажіть про своє дитинство, батьків. Які найяскравіші моменти Вам запам’яталися?

— Я народився на Житомирщині у звичайній сільській українській сім’ї. Мама Надія Максимівна та батько Володимир Іларіонович виростили нас, трьох синів та дочку, в любові. Зазвичай дорослі згадують своє дитинство як світлий, радісний час. І я — не виняток. У дитинстві в нас було багато щасливих днів. Був час на забави, але водночас ми, дітлахи, були постійно зайняті по господарству. З дитинства батьки виховували в нас працьовитість та відповідальність.

 — Якими солодощами Ви ласували в дитинстві?

— Ой, як же ми, дітвора, любили солодощі! З дитинства обожнюю мед, а ще — морозиво. Постійно згадую морозиво тих часів. Такого асортименту солодощів, який у продажу зараз, тоді не можна було навіть уявити.

Пам’ятаю, ми з дітлахами стояли в черзі, спостерігаючи, як із бідона в  стаканчики продавчиня розкладає такі бажані ласощі. Кожен чекав своєї черги. А потім починалася справжня насолода… Також дуже любив газовану воду з подвійним сиропом.

— Чи пам’ятаєте Ви ту мить, коли вперше спробували морозиво? Воно Вам сподобалося?

— У дитинстві в мене була мрія насолодитися морозивом досхочу. Пам’ятаю, як  мій старший брат накупив нам морозива на перші гроші, зароблені під час літніх канікул. Моїм рекордом стали сім пачок морозива. Згадую ці відчуття — і на душі стає тепліше. Такі щасливі моменти ніколи не забуваються.

— А зараз Ви часто їсте морозиво? Яке Ваше найулюбленіше?

— Морозиво їм часто. У нас на підприємстві відбувається багато дегустацій. Крім того, під час відвідування міжнародних виставок доводиться куштувати велику кількість різновидів морозива. 

—  У світі безліч видів морозива: італійське джелато, турецька дондурма... Яке з них Вам смакує найбільше?

— Я дуже люблю морозиво як продукт. Тож у кожній країні, де буваю, куштую місцеве морозиво. Дуже полюбляю італійське джелато — його важко не любити. Також завжди купую дондурму — це унікальне турецьке морозиво, яке виготовляють із козиного молока з додаванням цукру, фруктів чи фруктових сиропів.

Але найбільше я люблю морозиво ТМ «Рудь». В нашому асортименті понад 150 видів морозива. Протягом останніх років підприємство успішно збільшує експорт своєї продукції до майже 30 країн світу. Серед них: США, Литва, Латвія, Естонія, Німеччина, Польща, Чехія, Греція, Таїланд, Болгарія, Хорватія, Ірак, ОАЕ, Казахстан, Азербайджан, Вірменія, Грузія, Молдова, Ізраїль, Туркменістан, В’єтнам та Китай, Боснія і Герцеговина, Сейшели, Великобританія. У різних країнах — свої смаки.

— Що найважливіше для Вас було в навчанні та вихованні Ваших дітей?

Мені  подобається стародавня індійська мудрість:

Посієш думку — пожнеш вчинок,

Посієш вчинок — пожнеш звичку,

Посієш звичку — пожнеш характер,

Посієш характер — пожнеш долю.

Я щиро вірю, що, формуючи правильні звички та сильний характер у наших дітей, ми можемо змінити на краще їхню долю та долю всієї нації.  

Вважаю, що рисами характеру успішної людини є працелюбність, цілеспрямованість, чесність, порядність, відповідальність, уміння самовдосконалюватися та чути інших. Саме ці риси намагався прищепити  дочці. А зараз постійно нагадую онукам, що є фактори успіху,
про які завжди треба пам’ятати: 

  • робота на результат; 
  • повна віддача справі, яку робиш;
  • життя за принципом: «Хто стукає — тому відчиняють»;
  • рух до мети крок за кроком.


— Усі житомиряни люблять Ваше Свято Морозива. Розкажіть, будь ласка, як народилася ідея його проведення.

— Наші Свята Морозива — проєкт, який був створений для дітей та заради дітей. Це сімейний захід, який дає родинам можливість весело
та цікаво провести час разом. Починаючи із 2004 року, свята проводилися щорічно, жодного разу ми не скасовували їх. Лише цього року ми поки що не можемо проводити свята через карантин, пов'язаний із пандемією. Але добре розуміємо, наскільки важливо не позбавляти дітей радості, щасливих емоцій, дружнього спілкування й родинного затишку. Те, що ми можемо як соціально відповідальна компанія, — це дарувати щастя: у вигляді незабутніх усмішок та найсмачнішого морозива!

— Ті, кому вдалося відвідати Ваш завод, найбільше говорять про екскурсії на виробництво. Чи проводите Ви їх зараз? Як можна потрапити
на екскурсію підприємством та розвідати секрети виготовлення морозива № 1 в Україні?

— Після комплексної реконструкції ми започаткували корпоративні екскурсії. Так протягом 2018 року було проведено 623 екскурсії, а це понад 18 тисяч відвідувачів. У 2020 році підприємство відвідали понад 16 тисяч людей, проведено понад 646 екскурсій. Студентство та школярі
з різних регіонів України, представники організацій, житомиряни та гості міста, посли різних країн, візитери із закордоння мали можливість дізнатися секрети виготовлення морозива № 1 в Україні та досхочу насолодитися ним. Однак зараз через карантин екскурсії не проводяться.

— В якому напрямку сьогодні працює колектив компанії?

— Зараз проходить активний сезон. Зусиллями виробничої, технологічної та маркетингової служб підприємства в цьому році представлено багато новинок морозива, заморожених напівфабрикатів. Спеціалісти компанії розробляють новинки в усіх продуктових групах: морозиві, продукції з незбираного молока, заморожених овочах, напівфабрикатах, заморожених хлібобулочних виробах тощо. Компанія «Рудь» намагається першою виходити з інноваційними продуктами на ринок, удосконалювати якість, поліпшувати бізнес-процеси.

Сьогодні компанія «Рудь» — лідер ринку морозива в Україні. Ми доклали багато зусиль, щоб отримати першість, але розуміємо, що треба постійно працювати для утримання цієї позиції. Тож компанія — у невпинному пошуку, що дозволяє підприємству розвиватися.

— Вас знають і люблять не лише на Житомирщині, в Україні, але й за її межами. Вже багато років Ви — депутат місцевого рівня. Чи є у Вас бажання стати народним депутатом?

— Час покаже…

— Ви — у сотні найзаможніших людей України. Вас вважають найбагатшою людиною Житомира. Але при цьому Ви напрочуд скромний мільйонер.

— Я — за прозорий бізнес, чесну сплату податків, офіційну зарплату, розвиток підприємств. АТ «Житомирський маслозавод» — один із найбільших платників податків у Житомирській області та одне з найбільших підприємств-благодійників. За 2019 рік ми сплатили
близько 183 мільйонів гривень податків та зборів, за п’ять місяців 2020 року — майже 30 мільйонів гривень. Компанія постійно створює робочі місця, своєчасно виплачує заробітну плату своїм працівникам.

Беручи участь у благодійному русі, АТ «Житомирський маслозавод» підтримує соціально незахищені верстви населення та реалізує проєкти
в спортивній, культурній, освітній, духовній сферах. Більшість цільової допомоги компанії «Рудь» надається у вигляді фінансових відрахувань. Особливу увагу приділяємо дітлахам, пенсіонерам та допомагаємо нашим воїнам в зоні АТО, зокрема виділяємо кошти для їхньої подальшої реабілітації.

Цієї весни компанія «Рудь» передала сучасний апарат штучної вентиляції легень S 1100 обласній клінічній лікарні ім. О. Ф. Гербачевського
для порятунку хворих житомирян. Також понад 2000 спеціальних комбінезонів було надано лікувальним установам міста та району.

— Ваш пам’ятник морозиву біля кінотеатру «Жовтень» — одна з найяскравіших візитівок нашого міста. Розкажіть, будь ласка, про історію пам’ятника.

 — Пам’ятник морозиву було відкрито 17 квітня 2013 року. Скульптура виготовлена із граніту і, за словами архітекторів, здатна витримати навіть восьмибальний землетрус. Споруда вже встигла отримати «прописку» в Книзі рекордів України як перший в Україні пам'ятник морозиву!

Архітектурний об’єкт побудовано за малюнками житомирянина Артема Микитенка, який виграв конкурс ескізів. Роботу Артема вибрали
з-поміж півтори тисячі надісланих робіт. Утілював задуми хлопця архітектор Станіслав Криницький.

Скульптура має висоту понад три метри й важить понад 14 тонн. Її оточує майданчик у вигляді логотипа компанії «Рудь». Всі елементи зроблені вручну. Виготовити скульптуру із граніту було непросто. Робота унікальна. Основною проблемою було знайти цільну, неушкоджену гігантську брилу для виготовлення чаші, в якій лежать кульки.

Скульптурна композиція виготовлена з чотирьох видів граніту, видобутих у наступних кар'єрах:

  • Лезниківському — куля рожевого кольору, відповідає вигляду ягідного морозива;
  • Токівському — куля світло-коричневого кольору, символізує морозиво «Молочний шоколад»;
  • Рогівському — куля з зеленуватим відтінком, зображує морозиво «Фісташка»;
  • Покостівському — куля білого кольору, символізує морозиво «Пломбір із шоколадними крапельками».


— У чому успіх морозива «Рудь»?

— Робота команди та цілеспрямованість.

— Чим Ви захоплюєтесь? Яке Ваше хобі? Що читаєте? Яку музику слухаєте? Ваш улюблений фільм?

— Люблю спорт, спілкування із сім’єю та друзями, старі добрі цікаві фільми.

— Яка найбільша Ваша мрія?

— Мир та злагода на Батьківщині! Багата та розвинута Україна!

— Що робить Вас щасливим?

— Щасливі очі моїх рідних та близьких, спілкування з друзями, хороші результати роботи, нові проєкти, подяка від споживачів.

Інші новини
Коментарі
Щоб залишити коментар, авторизуйтесь
Підпишіться на розсилку
Дякуємо!
Перший дайджест — уже скоро.

Дізнавайтеся першими про події з життя компанії, а також цікаві акції, смачні новинки, корисні статті та рецепти.