23–24 травня у виставковому центрі RAI в Амстердамі відбулася PLMA «World of Private Label», що стала найбільшою у світі подією для власних торгових марок.
На виставці було представлено понад 4000 виробників свіжих та заморожених продуктів харчування, сухих продуктів та напоїв, а також товарів нехарчової категорії. Відвідали виставку представники зі 115 країн світу — з метою проведення зустрічей, обміну контактами, дегустації новинок з метою укладення контрактів, просування товарів на зовнішніх ринках, популяризації власного бренду.
Компанія «Рудь» вже декілька років поспіль є учасником цієї міжнародної виставки. Завдяки гарній організації стенд підприємства відвідало надзвичайно багато гостей. Кожному гостю було приділено належну увагу.
Відвідувачі були приємно здивовані великим асортиментом продукції, що поєднував у собі різні форми, розміри, види, смак, а також кількістю наших міжнародних сертифікатів, що свідчить про європейську кваліфікацію виробництва. Особливу увагу візитери відвели брикетам, оскільки для іноземців цей вид не був раніше відомим. Не залишилися без уваги сорбети, лінійка морозива Millenium, фруктові льоди, кольорові ріжки, наш найякісніший та найсмачніший пломбір. Не пройшли й повз новинки Mochi, цікавилися також тортами та та́ртами з морозива.
Участь компанії «Рудь» у виставці PLMA «World of Private Label» — це нові ділові зв’язки з представниками Швейцарії, Швеції, Великобританії, Польщі, Латвії, Нідерландів, Ізраїлю, Греції, Іспанії, Франції, Естонії, Молдови, Чехії, Китаю, Коста Ріки та ін. Загалом маємо понад 40 нових ділових контактів.
Зараз у світі зріс інтерес до української продукції. На сьогодні АТ «Житомирський маслозавод» успішно експортує свою продукцію до 35 країн світу і є національним лідером-експортером.
До речі, багато співвітчизників-емігрантів, які відвідали стенд, зазначали, що й досі люблять смак морозива «Рудь», оскільки воно найсмачніше. Іноземці ж дивувались: як українська компанія — незважаючи на військові дії — працює, випускає якісний, смачний продукт, забезпечує людей роботою, піднімає економіку та експортує морозиво до стількох країн світу.