ЧОРНИЙ ТРЕНД
НазадЧОРНИЙ ТРЕНД
Весь світ накрило чорною хвилею. У чорний фарбують все, починаючи від звичних речей, закінчуючи тими, від яких ми цього не очікували — наприклад, морозиво. Чому цей колір такий популярний та що в ньому особливого — з 'ясуємо разом.
Дивовижний чорний
Чорний колір — символ елегантності, влади та сили. Та чи знаєте ви, що чорний колір вважається теплим і важким? Між двома коробками (чорною та білою) чорна буде здаватись важчою. А з точки зору психології чорний вважається теплим. Він асоціюється з поверхнею, нагрітою сонцем.
Цікаво й те, що абсолютно чорних тіл у природі не існує. Тіла такого кольору лише поглинають світло, але не випромінюють та не пропускають. Щоб не заглиблюватись у фізику, можна просто відмітити, що усіма улюблений чорний — це не колір, а лише його відсутність.
Розфарбуємо світ... чорним!
Чорний — універсальний колір, який був і залишається популярним. Тож не дивно, що останнім часом у світі почався чорний бум. Він торкнувся усіх сфер та багатьох популярних компаній-виробників.
Смакуємо по-чорному
Виробники продуктів активно тішать покупців не тільки новими смаками, але й новими кольорами. Тепер у трендовому кольорі можна побачити пельмені, макарони, вугільні хліб та каву.
А з настанням тепла всі ринулися в магазини за улюбленим охолоджувальним смаколиком — морозивом.
Ми підтримали чорний тренд: тепер полиці магазинів наповнені незвичним морозивом Black Ice від ТМ «Рудь».
Black Ice — тотально чорна композиція: починаючи від чорної упаковки — закінчуючи морозивом і хрустким чорним шоколадним ріжком. Щоб пофарбувати морозиво у чорний колір, ми використали корисний харчовий барвник природного походження — рослинне вугілля. Воно не має смаку та запаху і є абсолютно безпечним.
Колір року в інтер’єрі
Окрім чорних новинок ринку харчової продукції, тренд дістався і до інших сфер. До прикладу, якщо хочете зробити оселю більш затишною та цікавою — додайте краплинку чорного.
За версією компанії PPG, яка виробляє лакофарбові матеріали, відтінок чорного «black flame» вважається трендом у дизайні інтер’єру в 2018 році. Це мікс чорного та синього, який, до речі, нагадує вугілля та асфальт.
Шанувальники цього кольору фарбують все: стелі та підлогу, вікна й двері, купують чорні меблі та чорну побутову техніку. Незвичний колір додасть родзинки та контрасту, а ваші друзі будуть здивовані замість звичного білого кольору холодильника чи люстри побачити розкішний чорний.
Монохромний тренд
Для того, щоб виглядати максимально гарно та ще й не докладати великих зусиль для пошуку та комбінування речей, одягайте чорний. Тотально чорні образи все частіше можна побачити на подіумах і це не дивно, адже чорний вважається символом елегантності та сексуальності. До чорного буму приєдналися й такі відомі бренди, як Loewe, Givenchy, Cavalli та Dior, додавши у свої весняні колекції-2018 класичне поєднання чорного та білого.
Зверніть увагу, що чорні помади для сміливих жінок теж у тренді!
Класична популярність
Чорний колір був, залишається та буде популярним для всіх любителів авто і техніки. Це колір, який, на думку психологів, характеризує власників чорних речей як респектабельних та успішних лідерів. Колір, який підтримують майже всі виробники авто преміум-класу. Наприклад, всесвітньо відома компанія BMW потішила світ матово-чорним спорткаром, а Apple випустили новий чорний Iphone.
Що ще пофарбують в чорний, ніхто не знає. А поки будемо насолоджуватися тим, що маємо, адже літо — прекрасна пора для експериментів!